Public speaking

voor juristen

de juiste argumenten

overtuigen niet

Of toch niet alleen. Je hebt meer nodig dan dat. Niet spreken als een wetboek. Nog wat meer tekst, lorem ipsum. Nog wat meer tekst, lorem ipsum.

alvast niet je client

Klanten hebben geen boodschap aan wetboeken. Trek het breder dan cliënten (=van advocaten), ook klanten (=allerlei).

maar ook niet intern

Binnen een organisatie moet je mensen meehebben. Dat heeft niet zo veel met argumenten te maken, maar met hoe je een strategie verkoopt. Interne trainingen.

En wat met acquisitie

Zeer specifiek beestje. Lijkt nog meeste op stofzuigers. Hoe doe je dat zonder jezelf te verloochenen. En wat met externe opleidingen geven? Dat is de combo tussen inhoud en acquisitie.

Of nog erger: onderhandelen

Klassiek spel dat je niet moet spelen op posities. Heb het hier ook over lichaamstaal. Hoe bereid je je voor? Lorem ipsum en vanalles.

Hoe kunnen we je helpen

we weten welke

waarden

belangrijk zijn

Wat info over ons. Focus op mijn achtergrond – octrooirecht, maar ook op het feit dat jij gedoctoreerd hebt. Uitleggen waarom combo hier zo goed is.

met wat ervaring

Wat meer info nodig?

Scroll naar top